środa, 21 lipca 2010

Do zobaczenia na Avangardzie!

W wydawnictwie GRAmel właśnie rozesłaliśmy Evernight: Noc Bohaterów do korektorów, więc jesteśmy na ostatniej prostej. Andrzej skończył Światotworzenie, które trafiło do Ramela do redakcji. Większej aktualizacji spodziewajcie się w przyszłym tygodniu, obiecujemy, że odwdzięczymy się za czekanie - na razie mamy dwie przygody, a także wyjawimy, jaką to niespodziankę mamy!


Za to od czwartku będziemy w Warszawie, na Avangardzie. Tam możecie odwiedzić nas na prelekcjach, sesjach czy na terenie konwentu (prawdopodobnie przy Kuźni Gier). W programie konwentu też nie mogło zabraknąć atrakcji z Savage Worlds. Zapraszamy na:



Savage Worlds: Prezentacja


Savage Worlds Edycja Polska to podręcznik zawierający mechanikę. W dodatku mechanikę prostą i uniwersalną, pozbawioną efektownych i dziwacznych pomysłów oraz przesadnej szczegółowości. Mechanikę, w której ta sama umiejętność odpowiada za strzelanie z łuku i karabinu maszynowego. Na czym zatem polega jej czar, który od lat przysparza jej na całym świecie tysiące zwolenników? Dlaczego warto zapoznać się z pierwszym w Polsce podręcznikiem z zasadami uniwersalnymi? I czy to prawda, że kiedy już spróbujecie grać w Savage Worlds zrezygnujecie z używania innych zestawów zasad, nawet tych dostosowanych pieczołowicie do realiów świata? Przyjdźcie i przekonajcie się. (Sobota, 10:00, P3)



Savage Worlds: Tworzenie i konwersja światów:


No dobrze, macie już w rękach uniwersalną mechanikę Savage Worlds. Co jednak trzeba zrobić, by zapewniła wam dobrą zabawę? Jakie wprowadzić zmiany i zasady dodatkowe, by lepiej oddawała realia waszego ulubionego świata? Jak dokonać konwersji realiów innej gry fabularnej, by nie zniszczyć jej niepowtarzalnej atmosfery? I czy bardzo trzeba się przy tym napracować? Na te wszystkie pytania postaramy się jasno odpowiedzieć, przedstawiając garść pomysłów, jak tworzyć i konwertować światy na mechanikę Savage Worlds Edycja Polska. (Niedziela, 12:00, P3).



Evernight: Noc bohaterów


Zanim zapadną ciemności, musi błyszczeć światło. By zaznać bólu, należy posmakować szczęścia. Aby odczuć smutek, trzeba najpierw śmiać się radośnie. Świat Tarth był szczęśliwy i wesół, aż do chwili, gdy przybyli Oni...
Podczas spotkania przedstawimy pierwszy dodatek do Savage Worlds Edycja Polska - niezwykłą kampanię dark fantasy pod tytułem Evernight: Noc bohaterów. A wy przekonacie się, że warto się nią zainteresować. Wszyscy zainteresowani będą mogli zobaczyć wstępną wersję drukowanego właśnie podręcznika. (Sobota, 16:00, P3)

Seminarium Gramela


Wydawnictwo Gramel ma swoje plany i pomysły na przyszłość. Fani Savage Worlds bez wątpienia też. Podczas tego godzinnego spotkania podzielimy się nimi. Jesteśmy gotowi odpowiedzieć na wszystkie (no, prawie wszystkie!) Wasze pytania i chętnie posłuchamy, czego oczekujecie od wydawcy Savage Worlds Edycja Polska oraz jak sami bawicie się Savage Worlds i jak możemy Wam w tej zabawie pomóc. Zapraszamy każdego, kto ma pomysł na świat, prowadzi kampanię, stworzył ciekawą postać, internetową bazę danych mechanicznych, serwis społecznościowy - podzielcie się z nami radością z waszej gry! (Niedziela, 10:00, LIT 2)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz